ساخت وب سایت صرافی و امکانات لازم
معرفی بهترین شرکت های طراحی سایت ایران
ساخت وب سایت صرافی و امکانات لازم
پنج شنبه 1 آبان 1399 ساعت 2:44 | بازدید : 37 | نویسنده : amirali | ( نظرات )

ساخت وب سایت صرافی و امکانات لازم

صرف نظر از این که وب سایت شما در چه زمینه ای فعال است، مهم است که خدمات خوبی به کاربران ارائه دهید.

مشتری عزیزی داشتیم که سالها پیش برای ایشان به طراحی وب سایت صرافی پرداختیم. در جلسات اولیه که می‌خواستیم خدمات و قابلیت های سایت را بررسی کنیم متوجه شدیم ایشان اطلاعات کاملی در این باره ندارد. در حقیقت تنها کاری که که او می‌خواست بر روی سایتش انجام دهد این بود که به خرید و فروش بپردازد. درست است که این از اصلی ترین کارهایی است که می‌خواهید انجام دهید اما به مقدماتی هم احتیاج دارد.

تصور کنید شما یک صرافی دارید که افراد به صورت فیزیکی به آن مراجعه می‌کنند. باید دفتر را در منطقه مناسبی راه اندازی کنید، فضای صرافی به فراخور موضوع فعالیت و سطح اجتماعی مشتریان باید به شکل مناسبی چیده شود، شما و کارمندان تان باید به شکلی حرفه ای بتوانید با مشتری در تعامل باشید و...

تمامی مواردی که گفتیم مواردی است که باید رعایت کنید تا پس از آن به خوبی بتوانید به خرید و فروش بپردازید. برای دنیای مجازی هم شرایط همین است. شما باید کاربر را در اولویت قرار دهید تا بعد بتوانید به سود و منفعت برسید. اما مشتری خوبمان دوست داشت مستقیم برود سر اصل مطلب! البته ما کمک کریدم تا با نگرشی درست و حرفه ای این کار را انجام دهد. باید بگوییم اکنون ایشان از موفق ترین ها در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال است و کارش را به شکلی تخصصی انجام می‌دهد.

امکانات ساخت وبسایت صرافی ارزهای دیجیتال :

در ساخت وبسایت خرید و فروش بیتکوین باید نکاتی رعایت شود و امکاناتی مورد نیاز است که در سایر وبسایت ها نیاز نیست. از جمله این موارد امکان احراز هویت اتوماتیک خریداران و فروشندگان میباشد . همچنین ماشین حساب آنلاین تبدیل ارز که به صورت اتوماتیک نرخ آن به صورت آنلاین آپدیت شود. ماژول توقف خرید/فروش و به روز رسان قیمت ها اهمیت زیادی دارد. شما میتوانید امکانات ساخت سایت صرافی آنلاین و همچنین نمونه کارهای طراحی وبسایت ارز های دیجیتالی را در زیر به طور کامل مشاهده فرمایید.

مزیت طراحی سایت صرافی حرفه ای؟

از جمله مشاغلی که مراجعات اینترنتی و آنلاین به آن با رشد چشمگیری مواجه بوده است، خدمات صرافی می باشد.

طراحی وب سایت صرافی موجبات ارایه خدماتی همچون : نقل و انتقال ارز از خارج کشور، اطلاع رسانی نرخ های ارز، تبدیل نرخ ارز کشورها به یکدیگر، امور مربوط یه ارزهای بین المللی، خرید و فروش ارز و … را در سریع ترین زمان ممکن و بدون مراجعات حضوری فراهم می سازد. لذا مشتریان می توانند در هر لحظه و بصورت ۲۴ ساعته و بدون محدودیت مکانی فقط با دسترسی به اینترنت از طریق وب سایت صرافی اقدام به خرید ارز و یا به انجام دیگر امورات ارزی خود بپردازند.

صرافان علاوه بر اینکه به کار فروش ارز و تبدیل ارز می پردازند بایستی از طریق ابزار قدرتمند و دقیقی از آخرین نرخ های بازار ارز و تغییر و تحولات آن آگاهی یابند و آنها را در اختیار مشتریان و مراجعان قرار دهند. پیام آوا با طراحی  سایت صرافی قدرتمند و هوشمند و ایجاد سیستم مدیریت صرافی، ارایه خدمات آنلاین و بهینه و مطلع ساختن آنها از تحولات بازار سکه و ارز را مهیا و میسر ساخته است

یکی از کسب و کارهایی که بازدیدکنندگان آنلاین بیشتری جذب می‌کند, تبادل ارز و تبدیل ارز بین‌المللی است. علاوه بر فروش و تبدیل ارز, شرکت‌های خدمات تبادل ارز و ارائه دهندگان, به طور کلی باید یک سیستم اطلاع‌رسانی قوی در محل داشته باشند تا بتوانند از آخرین نرخ‌های بازار مطلع شوند و آخرین نرخ را به مشتریان ارائه دهند. یکی از کسبوکارهای فعال در اینترنت تبادل ارز است. یک اولویت مهم در تجارت ارز, مبادله و فروش ارز و تجارت آن‌ها به این روش است. امروزه طراحی یک وب سایت برای تبادل اطلاعات بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

منبع

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان های وب دیزاین و آدرس highwebdesign.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 51
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 14
:: بازدید ماه : 50
:: بازدید سال : 154
:: بازدید کلی : 364