ژنرال z پول خرج می‌کند و چرا بازاریاب‌ها باید مراقب باشند
معرفی بهترین شرکت های طراحی سایت ایران
ژنرال z پول خرج می‌کند و چرا بازاریاب‌ها باید مراقب باشند
جمعه 11 مهر 1399 ساعت 17:55 | بازدید : 34 | نویسنده : amirali | ( نظرات )

ژنرال z پول خرج می‌کند و چرا بازاریاب‌ها باید مراقب باشند

با قدرت خرید بیش از نیم میلیارد دلار, انتظار می‌رود که ژنرال z صنعت خرده‌فروشی را به لرزه درآورد.

اگرچه بسیاری از آن‌ها حقوق اولیه خود, ورود به دانشگاه یا فقط پیوستن به نیروی کار را کسب می‌کنند, مطالعات نشان می‌دهند که مغازه‌های تولید و خرج کردن پول بیشتر از نسل هزاره جدید خود خرج می‌کنند.

دانلود اکنون: کیت بازاریابی محصول رایگان [الگوهای آزاد]

برای مثال, در حالی که نسل هزاره جدید از خرید اولیه به صورت آنلاین لذت می‌برند, گروه سنی - که حتی بیشتر به تکنولوژی مرتبط است - به طرز شگفت انگیزی ترجیح می‌دهد خرید در فروشگاه‌ها را ترجیح دهد. علاوه بر این, در حالی که نسل هزاره جدید و نسل گذشته نسبت به برندها وفادار بودند, ژنرال زی به خرید محصولاتی که بهترین ارزش را براساس قیمت آن‌ها خواهد داد, علاقمند است.

چرا ژنرال زی تا این حد آگاه است?

چرا ژنرال z در مورد عادات مصرفی آن‌ها محتاط است? تحقیق حاضر حاکی از آن است که افکار گروه‌های سنی در مورد ارتباط با پول به طور مستقیم به عصر اقتصادی افزایش پیدا کرده‌است.

در حالی که نسل هزاره جدید در زمان‌های مالی پایدارتر رشد کرده, بیشتر خاطرات ژنرال z در طول رکود اقتصادی اتفاق افتاد. بیشتر این نسل در خانوارهای بسیار بودجه‌ای رشد کرده و یا اینکه چگونه خانواده آن‌ها تحت‌تاثیر مشکلات اقتصادی قرار گرفته‌اند.

در عین حال, درصد زیادی از نسل هزاره جدید و همچنین گروه‌های سنی دیگر. قادر به یادآوری زمان‌هایی هستند که اقتصاد آن‌ها در حال ترقی است. سازمان‌هایی که مرکز تحقیقات پو هستند می‌گویند این دوره‌ها از نظر روانشناسی شکل می‌گیرند که چگونه هر نسل متفاوتی درباره پول فکر می‌کند. در حالی که محققان بر این باورند که نسل هزاره جدید و هم ژنرال z به خاطر اجتناب از بی‌ثباتی مالی هوشیار هستند, نسل هزاره جدید " خوش بینانه تر " در نظر گرفته می‌شوند.

تحقیقات و رفتارهای خرید نشان می‌دهد که آن‌ها نتوانسته اند نگرانی‌های خود را از بی‌ثباتی مالی به دست آورند. تحقیقات زیادی نشان می‌دهد که برای اینکه ژنرال z برای سرمایه‌گذاری در یک محصول یا سرویس سرمایه‌گذاری کند, این پیشنهاد برای آن‌ها بسیار ارزشمند است که آن‌ها بتوانند آن را توجیه کنند.

در سال‌های اخیر, داده‌های مربوط به عادات خرید ژنرال z, بسیاری از برندها و بازاریابان را نگران کرده‌است, به ویژه آن‌هایی که به محصولات محصولات خود اتکا می‌کنند. بسیاری همچنین می‌پرسند: " اگر ژنرال z بر روی پس‌انداز پول متمرکز باشد, آن‌ها واقعاً چه چیزی را می‌خرند? "

خوشبختانه, داده‌های فراوانی وجود دارد که نشان می‌دهد کدام محصولات ارزشمندتر هستند. این داده‌ها می‌تواند به بازاریاب‌ها کمک کند تا بیشتر در مورد انگیزه‌های خرید ژنرال z یاد بگیرند و بر روی کمپین‌ها اجرا کنند تا درک کنند که چگونه محصولات آن‌ها می‌تواند برای افراد گروه سنی ارزشمند باشد.

برای کمک به بازار برندها در زمان رسیدن به قدرت خرید کامل, در اینجا لیستی از پنج قلم کالا, خدمات, یا گروه‌های محصول که می‌توانید انتظار داشته باشید در آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید.

ژنرال z پول خرج می‌کند

ژنرال z برای تحصیل پول خرج خواهد کرد.

در حالی که نسل هزاره جدید یکی از مهم‌ترین گروه‌های سنی هستند, ژنرال z به دنبال بهترین سطح تحصیلات است. در این مرحله, ژنرال زی نشان داده شد که در سنین پایین‌تر از نسل هزاره جدید برای کالج پس‌انداز کرده‌است.

در حالی که اعضای این نسل در کالج ثبت‌نام می‌کنند و یا شروع به خرج کردن پول خود می‌کنند, خروجی‌های اخبار پیش‌بینی و گزارش‌ها مربوط به خریده‌ای مربوط به مدرسه را پیش‌بینی و گزارش کرده‌اند.

علاوه بر تامین تدارکات, ژنرال z نیز احتمالاً در دوره‌های یا برنامه‌های آموزشی که درآمده‌ای آینده شان را پیشرفت خواهند کرد, سرمایه‌گذاری کند. در واقع, در حالی که ۵۳ % از ژنرال z در کلاس‌ها شرکت خواهد کرد و یا مهارت‌های جدیدی را یاد خواهد گرفت, اگر این کار باعث شود که آن‌ها در شغل خود بهتر عمل کنند, در صورتی که حقوق آن‌ها را افزایش دهد, آن‌ها نیز همین کار را خواهند کرد.

 

در واقع, به دلیل هزینه‌های رو به رشد دانشگاه, بیشتر ژنرال z خرید غیر ضروری را صرف صرفه‌جویی در پول برای سرمایه‌گذاری‌های آکادمیک کرده‌است.

علاقه ژنرال به نجات پول و رفتارهای خرید مقتصدانه آن قدرها تکان‌دهنده نیست. یکی از پروژه‌های مطالعه اخیر که سه چهارم ژنرال زی در مراسم فارغ‌التحصیلی دریافت خواهد کرد. انتظار می‌رود که بیش از ۸۰ درصد از گروه سنی بدهی‌های دانشگاهی را بیش از ۰۰۰ / ۰ دلار داشته باشند.

در نهایت, بسیاری از محققان بر این باورند که علاقه ژنرال به دانشگاه, ریشه در نیاز به ثبات مالی دارد. بسیاری در گروه سنی اعتقاد دارند که تحصیلات خوب منجر به یک شغل عالی خواهد شد.

به عنوان یک بازاریاب مهم است که بودجه‌بندی و اهداف آموزشی را در ذهن داشته باشید. این نسل می‌خواهد چیزهای جدیدی یاد بگیرد, برای کالج پس‌انداز کند و سرمایه‌گذاری‌ها را در آینده بهتر اولویت‌بندی کند. باید آن‌ها را متقاعد کنید که محصول شما ارزش خرید دارد - حتی زمانی که بیش‌ترین پول خود را به یک صندوق دانشگاهی اختصاص می‌دهند.

همانطور که تبلیغ و یا تبلیغات محصول خود را ایجاد می‌کنید, توجه کنید که چگونه محصول شما می‌تواند به تجربیات فردی برای کالج, دانشجویان, یا متخصصان جوان کمک کند.

اگر محصول شما به طور خاص برای تحصیل آماده نباشد, فعالیت‌های شما می‌تواند در نحوه بهبود یک کالج یا تجربه زندگی کار کند. برای مثال, اگر شما مبلمان بازاریابی دارید می‌توانید یک ترفیع ایجاد کنید که محصولاتی را برجسته کند که در یک آپارتمان یا خوابگاه جای می‌گیرند. یا اگر شما یک شرکت پوشاک هستید, می‌توانید آیتم‌هایی که می‌توانید در یک مصاحبه شغلی در یک پست وبلاگ در وب سایت خود داشته باشید را برجسته کنید.

به غیر از ایجاد محتوا که مستقیماً محصول شما را به علایق شغلی یا آکادمیک مرتبط می‌سازد, شما همچنین می‌توانید با توسعه محتوای آموزشی که به مخاطب در مورد صنعت خود آموزش می‌دهد, به یادگیری چیزهای جدید برسید. پس از دیدن محتوای آموزشی, ممکن است مخاطبین بیشتر درباره محصول خود یاد بگیرند و حس اعتماد بیشتری به برند شما ایجاد کنند. بعداً اگر به خرید محصولی مرتبط با صنعت برند شما علاقمند باشند, ابتدا باید برند شما را بررسی کنند.

اگر می‌خواهید از محتوای آموزشی استفاده کنید, محدوده سنی مخاطبین خود را در نظر بگیرید. در حالی که اعضای جوان‌تر ژنرال z ممکن است در وهله اول به محتوای نام تجاری b2c علاقه‌مند باشند که به دلیل کالج یا دوران دبیرستان آن‌ها است.

ژنرال z پول خرج می‌کند.

محققان می‌گویند که با وجود ارتباط داشتن با رسانه‌های اجتماعی سنگین, بیشتر ژنرال z دوست دارد از رسانه‌های اجتماعی و صفحات وب گاه به لحظه قطع رابطه کند.

در یک مطالعه اخیر, ۷۷ % از شرکت کنندگان " z " تحت استرس " تا حدی اغلب " یا " خیلی " استرس داشتند. سپس شرکت کنندگان به فعالیت‌های آنلاین, تکالیف و امور مالی به عنوان محرک‌ها اشاره کردند که باعث ایجاد نشانه‌های جسمانی یا عاطفی استرس شده‌اند.

برای کاهش استرس, بسیاری از شرکت کنندگان این مطالعه گفتند که از زمان صفحه تلویزیون, کتاب خوانده, یا خانه خود را برای یافتن تجربیات شخصی ترک کرده‌اند.

در واقع, ژنرال z بیش از نسل هزاره جدید شیفته تجربه است. برای مثال, ژنرال z بیشتر از نسل هزاره جدید به هنر محلی نگاه می‌کند و فعالیت‌های ورزشی افراطی یا افراطی را امتحان می‌کند. طبق این مطالعه, در زیر تنها چند مورد از منافع کلی ژنرال z وجود دارد:

در حالی که مقادیر z محصولات و خدماتی که به آینده آن‌ها سود خواهند برد و به آن‌ها در یافتن نقاط مهم درد کمک خواهند کرد, آن‌ها هنوز هم دوست دارند وقت و پول برای تجربیاتی مانند شام بیرون, گردش‌های محلی, و یا سفر اتفاقی داشته باشند.

اگر چه ژنرال z بر روی چیزی سرمایه‌گذاری خواهد کرد که تجربه زندگی مثبتی به آن‌ها خواهد داد, شما همچنان باید وجدان گروه سنی را در ذهن داشته باشید. از آنجا که آن‌ها به هزینه و ارزش اهمیت می‌دهند, اعضای z ممکن است قبل از صرف پول بر روی آن یک رستوران, گردش و یا خدمات مسافرتی تحقیق کنند.

اگر شما یک برند هستید که گردش و یا تجربیات شخصی خود را به فروش می‌رساند, تنها قرار دادن چند عکس ذخیره رنگی در وب سایت شما ممکن است در z. شما باید یک قدم فراتر بروید, شامل اطلاعات دقیق در مورد پیشنهادها تان, برجسته کردن بازبینی‌های مثبت, و حتی راه‌اندازی یک وبلاگ که اطلاعات بیشتری ارائه می‌دهد و اعتبار شما را نشان می‌دهد.

اگر برند شما به جای گردش, کالاهای فیزیکی را به فروش می‌رساند, ایجاد پیغام را در نظر بگیرید که نشان می‌دهد چگونه محصولات شما می‌توانند یک تجربه را بهبود یا تقویت کنند.

برای مثال, اگر قهوه می‌فروشید, می‌توانید یک آگهی را ایجاد کنید که یک بزرگ‌سال جوان خسته را با یک جرعه قهوه قبل از روز ماجراجویی در بیابان, به خود انرژی می‌دهد. یا, اگر شما لباس می‌فروشید, تبلیغات شما می‌تواند نشان دهد که آن‌ها برای بیرون رفتن مثل تعطیلات یا شام خوب بی‌نقص هستند. صرفنظر از محصول, داستانی در مورد تجربه‌ای که ژنرال زی به آن علاقه‌مند است, تعریف کنید و سپس توضیح دهید که چگونه محصول شما می‌تواند به آن‌ها کمک کند.

ب.

مانند نسل هزاره جدید, تجربیات زندگی و آموزش به ژنرال z. با این حال, به عنوان یک نسل مقرون‌به‌صرفه, گروه سنی هنوز هم می‌خواهد مطمئن شود که پول کافی برای کالاهای ضروری مانند غذا, محصولات بهداشتی و لوازم خانگی دارند.

تعیین بودجه ضروری ابتدا یک موضوع روشن بود که فساد زمانی کشف کرد که روزنامه نگاران آن با تعدادی از اعضای z اعضا در مورد سبک زندگی و عادات خرید آن‌ها مصاحبه کرده بودند. تقریباً همه شرکت کنندگان توضیح دادند که آن‌ها نسبت به خرید محصولات مربوط به سرگرمی, سرگرمی, مد, یا وفاداری هواداران بیشتر در محصولات ضروری سرمایه‌گذاری می‌کنند.

اگر برند شما محصولات اساسی مانند غذا, لوازم تمیز کردن و یا دارو می‌فروشد, دو چیز وجود دارد که می‌خواهید انجام دهید.

اول, محتوای بازاریابی ایجاد کنید که به مخاطبان z بیان می‌کند و به آن‌ها یادآوری می‌کند که چرا محصولات شما بسیار مهم هستند و برای بودجه‌بندی ارزش دارند.

دوم اینکه, به یاد داشته باشید که حتی اگر محصولات شما ضروری باشند, باید آن‌ها را بررسی کنید, قبل از خرید, جعبه را مطالعه کنید, یا آن‌ها را با سایر موارد در همان راهرو مقایسه کنید. از آنجا که بسیاری از برندها محصولات ضروری را می‌سازند, شما می‌خواهید پیام‌رسانی ایجاد کنید که نشان دهد چرا محصول شما موثرتر یا بهتر از همه نسخه‌های آن در آنجا است.

اگر برند شما یک محصول ضروری را بفروشد, حتی مهم‌تر از آن است که مواد بازاریابی ایجاد کنید که نیاز به محصول شما را ایجاد کنند, چگونه می‌تواند به مشتریان کمک کند تا برای نقاط درد روزانه آن‌ها را حل کنند و اینکه چرا ارزش پول سخت عضو z را دارد. به یاد داشته باشید که اولین اولویت خرید ژنرال z ممکن است محصول شما نباشد و سپس به راه‌هایی فکر کنید که هنوز می‌توانید به آن‌ها توجه کنید.

مطمئن نیستید که وقتی محصول شما ضروری نباشد چگونه حس نیاز را ایجاد کنید? در زیر مثالی از محتوای آن, یک سرویس امنیت اطلاعات متعلق به سازمان امنیت ملی ارائه شده‌است. در توئیت اخیر, او یک پست بلاگ درباره خطرات امنیت اطلاعات در هنگام کار از راه دور و چگونگی محافظت از اطلاعات کارمندان از راه دور را به اشتراک گذاشت.

 

هنگام خواندن یک توییت یا یک پست وبلاگ که به آن متصل شده‌است, یک فرد در گروه z یا هر گروه سنی ممکن است تشخیص دهد که ممکن است در جایی که ممکن است در معرض خطرات امنیتی اطلاعاتی قرار بگیرد, شناسایی شود و ممکن است خرید محصول برای حفظ امنیت اطلاعات باشد.

به طور متوسط, ژنرال z بیش از ۴ ساعت در روز به صورت آنلاین خرج می‌کند که از نسل‌های گذشته‌است - - از جمله نسل هزاره جدید. به عنوان قدرتمندترین نسلی که تاکنون وجود داشته‌است, تعجب‌آور نیست که ژنرال z پول را صرف تکنولوژی خواهد کرد. با این حال, به دلیل اینکه از نظر مالی هوشیار هستند, بسیاری در گروه سنی خرید ترین و یا تکنولوژی‌های مفید را اولویت‌بندی خواهند کرد. به عنوان مثال, تقریباً ۹۰ / ۷۶ % از گوشی‌های هوشمند خود را به خود اختصاص می‌دهند.

ژنرال زی در تکنولوژی سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

در کنار ملزومات فنی, ژنرال z گاهی اوقات از تجربیات تکنولوژیکی که به آن‌ها کمک می‌کنند لذت ببرند, مانند بازی‌های ویدیویی, ولخرجی می‌کند. در واقع, مطالعه حاضر نشان داد که دو سوم از مردان z مردان می‌گویند که بازی " مولفه اصلی " آن‌ها است.

در حالی که ممکن است نگران باشید که ژنرال z ارزش بازاریابی ندارد زیرا در محصولات خود ولخرجی نمی‌کنند, این گروه سنی قطعاً می‌تواند متقاعد شود که خریده‌ای بزرگی انجام دهد که تجربیات سرگرم‌کننده و یا بهبود زندگی روزمره آن‌ها را ارائه می‌دهند.

اما, اگر چه آن‌ها در محصولات با قیمت بالاتر سرمایه‌گذاری خواهند کرد, ژنرال زی هنوز باید قبل از بیرون کشیدن کیف پول‌های خود متقاعد شود. همانطور که در بالا ذکر شد, برای نشان‌های تجاری که ژنرال z را هدف قرار می‌دهند برای ایجاد محتوای بسیار مهم است که نشان می‌دهد چرا گروه سنی به محصول آن‌ها نیاز دارد, چگونه محصول می‌تواند بی‌حوصلگی روزانه یا مشکلات را حل کند و چرا بهتر از یک رقیب است.

به عنوان مثال, گرچه برخی مصرف کنندگان ممکن است به ردیاب‌های تناسب اندام بپردازند, این برند کاری عالی برای توضیح اینکه چرا محصول آن‌ها می‌تواند یک ابزار ضروری برای استفاده در یک برنامه تناسب اندام باشد, انجام می‌دهد.

در وب سایت‌های ارتباط جمعی, اطلاع‌رسانی درباره اینکه چرا پیاده‌روی و قلبی - - دو فعالیت که دست‌بند می‌تواند ردیابی کند - - برای سلامتی مهم است. و در یک پست بلاگ ممکن است با بحث در مورد چگونگی کمک به مردم در ارتباط بهتر با پزشکان خود, محصول خود را به نیازهای بهداشتی مرتبط کند.

این نشان تجاری به مخاطبان نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از این محصول برای پی‌گیری نیازهای تناسب اندام و پیشرفت آن‌ها استفاده کرد.

زمانی که تحقیقات عضو بدبین و بدبین از بودجه, محتوای آن را آموزنده و مفید بدانند. از آنجا, اگر به سبک زندگی سالم‌تر علاقمند باشند, ممکن است درک کنند که یک برند معتبر است که می‌تواند به آن‌ها با نیازهای تناسب اندام آن‌ها کمک کند. ژنرال زی ترجیح می‌دهد که لباس‌های ارزان‌قیمت بخرد.

گزارش اخیر سازمان تجارت جهانی نشان داد که ژنرال زی به راحتی توسط یک لوگو متقاعد نشده است. در واقع برخلاف نسل‌های دیگر, وفاداری به برند یکی از آخرین چیزهایی است که آن‌ها در مورد تصمیم‌گیری خرید فکر می‌کنند. چیزی که نسل روی آن تمرکز می‌کند قیمت و ارزش است.

در گزارش داخلی کسب‌وکار, یک ساله به نام آماندا بیرد توضیح داد: " من نمی‌توانم از عهده خرید برنده‌ای بهتر برآیم - می‌خواهم پس‌انداز کنم و ترجیح می‌دهم در بانک پول داشته باشم تا شکست. "

در عوض, گروه سنی, که ترجیح می‌دهد در فروشگاه‌ها خرید کند, بیشتر تمایل به خرید لباس‌های ارزان دارد که نه از نام تجاری, پاک‌سازی, و یا فروش مجدد.

اگر چه آن‌ها به فروشگاه‌ها و برنده‌ای مشابه وفادار نیستند اما نسل هزاره جدید برای خرید و پوشیدن لباس‌هایی که کیفیت خوب یا مد روز محسوب می‌شوند احساس فشار می‌کند. گذشته از خرید لباس‌های ارزان‌قیمت, نیاز به ظاهر بهتر آن‌ها برای سرمایه‌گذاری در خدمات اجاره پوشاک یا تلاش قبل از خرید, به بسیاری از افراد منجر شده‌است.

اگرچه انتظار می‌رود که ژنرال Z برای پوشاک کم‌تر از نسل‌های دیگر خرج کند، محققان بر این باورند که آن‌ها هنوز هم احساس می‌کنند که در مقابل همسالان خود خوب به نظر می‌رسند. این فشارها که ممکن است از رسانه‌های اجتماعی، مدرسه، کار، یا محیط‌های اجتماعی ریشه بگیرند، هنوز هم گروه سنی را به فروشگاه‌های لباس و یا سایت‌های تجارت الکترونیک هدایت می‌کنند. در حالی که بازاریابان خرده‌فروشی باید انتظار تغییر در رفتارهای رقابتی از این نسل را داشته باشند، ژنرال Z هنوز هم لباس‌هایی را می‌خرد که خوب به نظر می‌رسد، کیفیت خوبی دارد و قیمت مناسبی دارد.

موضوعات مربوط به خرید لباس مهم هستند - - حتی اگر محصولات لباس‌های بازاریابی را خریداری کنید. همان طور که ما تاسیس کردیم، ژنرال Zers همیشه دنبال یک معامله خوب می‌گردد و won't فقط از یک نام تجاری برای توجیه خرید استفاده می‌کنند. صرف‌نظر از اینکه برند شما چقدر مشهور و مشهور است، شما باید مشخص کنید که چرا محصولات شما بهتر از نسخه‌های ارزان‌تر از رقبا هستند.

اگر چه emblem ممکن است ژنرال Z را متقاعد کند که محصول شما را بخرد، شما هنوز هم می‌توانید از اعتماد کامل برند و محبوبیت تان به نفع خود استفاده کنید. اگر چه ژنرال Z از بودجه آگاه است، آن‌ها همچنین به چیزهایی که همسالان آن‌ها درباره آن‌ها فکر می‌کنند، اهمیت می‌دهند. این بدان معنی است که ممکن است آن‌ها هنوز احساس نیاز به ولخرجی در یک محصول مانند یک آیتم لباس را داشته باشند، اگر آن‌ها بدانند که افراد در گروه سنی خود آن را دارند.

اگر به Gen Z بازاریابی می‌کنید، از influencers محبوب و یا مشتریان جوان شاد بپرسید تا درباره محصول تان در وب سایت‌های ارتباط جمعی بحث و تبادل نظر کنند. یک بررسی محصول معتبر نه تنها حس اعتماد به برند را ایجاد می‌کند، بلکه به Gen Z نیز نشان می‌دهد که این محصول محبوب است و توسط افرادی که آن‌ها را دنبال می‌کنند مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجا، یک عضو یک Z ممکن است تحقیق کند یا یک محصول را صرفاً به این دلیل بخرد که it is محبوب‌تر یا بهتر از یک جایگزین ارزان‌تر است.

چگونه می‌توان به تولید یک نسل هوشیار با پول اشاره کرد

براساس تحقیقی که در بالا ذکر شد، ژنرال Z نسبت به محصولات سبک دار یا نام‌های تجاری کم‌تر ولخرجی می‌کند. به عنوان یک بازاریاب، شنیدن درباره این مطالعات افزایشی ممکن است شما را عصبی کند.

اما در دراز مدت، روند مصرف کنندگان اولین بار است که شما را می‌ترسانند و یا شما را شوکه می‌کنند. در حقیقت، باید به شما انگیزه دهید که بپرسید، "چگونه می‌توانم ارزش بهتری برای مشتریان خود فراهم کنم؟ "

اگر چه ژنرال Z ممکن است بودجه بیشتری به نظر برسد، اما این به این معنا نیست که آن‌ها اصلاً چیزی را از شما نخواهند خرید. در واقع، بسیاری از maximum prospects شما هنوز هم خرید می‌کنند، در آن سرمایه‌گذاری می‌کنند، یا ولخرجی می‌کنند در صورتی که به نظر ارزشمند می‌رسند، به آن‌ها کمک کنید تا نقاط درد را حل کنند، یا یک تجربه مثبت و به یاد ماندنی ارائه دهند.

در نهایت، بهتر کردن برند شما، تمرکز بر تجربه مشتری، و ترویج بررسی‌های مثبت شرکت، راه طولانی با ژنرال Z و تمام مخاطبان دیگر خواهد داشت.

علاقه‌مند به یادگیری بیشتر در مورد ژنرال Z؟ این آمار stats را بررسی کنید و aspirations نیروی کار آن‌ها را بررسی کنید. همچنین می‌توانید مطالب بیشتری در مورد عادات مصرف محتوای آنلاین آن‌ها بخوانید.

اگر به دنبال یادگیری در مورد هم ژنرال Z و millennials هستید، این قطعه مقایسه را بررسی کنید.

کیت بازاریابی محصول

منبع


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان های وب دیزاین و آدرس highwebdesign.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 51
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 18
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 18
:: بازدید ماه : 381
:: بازدید سال : 554
:: بازدید کلی : 764