طراحی صفحه وب سایت

کلید فهمیدن این که چگونه یک صفحه خانگی موثر را طراحی کنیم، برای درک چگونگی ارتباط دادن یک پیام فریبنده و دانستن اینکه چطور بینندگان webpage را جذب کرده تا بیشتر در وب سایت شما کلیک کنند، پایین می‌آید. برای تولید فروش از وب سایت تان باید صفحه وب سایت خود را پیدا کنید تا از صفحه خانگی تان عبور کنید. زمانی که طراحی وب سایت تان به خوبی انجام شد می‌تواند تاثیر قابل‌توجهی بر روی تعداد مشتریانی که کسب‌وکار شما از وب سایت شما ایجاد می‌کند، داشته باشد.

اولین قدم برای خرید افراد برای خرید زمانی که به وب سایت شما می‌رسند این است که آن‌ها بلافاصله پس از رسیدن به وب سایت شما را ترک نکنند. مقدار ترافیک وب سایت که بلافاصله بعد از رفتن به صفحه خانگی شما باقی می‌ماند (یا هر صفحه دیگری که آن‌ها به صفحه اول می‌روند) بدون رفتن به صفحات بیشتر، نرخ جهش نامیده می‌شود. میزان بازتاب خوب هر چیزی زیر ۴۰ % است. سرعت bounce صفحه خانگی شما یک راه عالی برای پی‌گیری کارایی صفحه خانگی تان است. شش نکته زیر به شما کمک خواهند کرد تا میزان بازتاب خود را برای صفحه خانگی تان کاهش دهید.

۶ نکته در مورد چگونگی طراحی صفحه آغازه موثر

۱. یک پیغام از آنچه انجام می‌دهید ارتباط برقرار کنید

شما به صفحه اصلی خود نیاز دارید تا با یک پیام بلند بگویید که چه کار می‌کنید. این پیام باید در چندین مکان باشد و همه چیز مشابه را بیان کند. لوگو باید به شما بگوید چه کار می‌کنید، تصاویر در صفحه خانگی شما باید آنچه را که انجام می‌دهید انتقال دهند. متن صفحه اصلی شما در چندین مکان باید به شما بگوید چه کار می‌کنید. برای اینکه بدانید خانه تان چقدر موثر است،
I