چرا طراحی سایت انتشارات ؟
معرفی بهترین شرکت های طراحی سایت ایران
چرا طراحی سایت انتشارات ؟
سه شنبه 29 مهر 1399 ساعت 20:11 | بازدید : 38 | نویسنده : amirali | ( نظرات )

چرا طراحی سایت انتشارات ؟

از آنجایی که امروزه بکارگیری گوشی های اندروید و هوشمند در بین آحاد جامعه رواج و محبوبیت یافته و دسترسی بی وقفه و راحت  به اینترنت  برای عموم از این طریق میسر شده است لذا رغبت مردم برای مطالعه نسخه های الکترونیکی کُتب و مطالعه آنها بر روی گوشی، لب تاپ یا تبلت بیشتر شده است؛ هر چند که کتاب های چاپی کاغذی نیز همچنان مشتریان خاص خود را دارند.

با توجه به آنچه ذکر شد طراحی سایت انتشارات برای تحت پوشش قرار دادن طیف وسیعی از مخاطبان و مشتریان که هر کدام سلیقه مختص خود را دارند برای رونق بخشیدن به کسب و کار ناشران و همینگونه ارایه خدمات بصورت آسان و سریع به مشتریان راهگشا می باشد.

نکات فنی کاربردی در طراحی سایت انتشارات

همان‌طور که در بالا ذکر شد، از ضروری‌ترین عوامل داشتن یک ‌سایت، افزایش تعداد مخاطبین این حوزه است. درواقع شما در حال سرویس دادن به کاربران جدیدی هستید که از طریق دنیای وب و اینترنت به لیست مشتریان شما اضافه گشته‌اند، درنتیجه از مهم‌ترین نکات طراحی سایت انتشارات شما پربازدید بودن آن است.

جهت پربازدید ساختن سایتتان علاوه بر تولید و ارائه محتوای مناسب و اختصاصی، راه‌های دیگری نیز جهت تحقق این کار وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها کار افزایش رتبه سایت در گوگل یا سئو است.

این کار سبب بهینه سازی سایت و افزایش بازدید و همچنین ترافیک سایت شما می‌گردد. چراکه امروزه اکثر مخاطبان سایتها از طریق سرچ در موتورهای جستجو نظیر گوگل، سایتهای موردنظر خود را می‌یابند.

با توجه به مطالب مطرح‌شده طراحی سایت انتشارات برای ارائه خدمات و سرویس‌های نوین به تعداد بسیار زیادی از علاقه‌مندان و طرفداران این حوزه که هرکدام سلایق و نیازهای مخصوص خود رادارند و همچنین برای بهبود بخش درآمدی فعالان، طراحی سایت حرفه ای برای ناشران بسیار ضروری است.

استفاده از تکنولوژی های روز با طراحی سایت انتشارات

با امکانات متنوعی که طراحی سایت چاپ و انتشارات برای فعالان عرصه‌ی صنعت چاپ و نشر ایجاد می­‌نماید، به آن ها امکان بهره‌مندی هرچه بیش تر از تکنولوژی های روز دنیا را خواهد داد و بالطبع مخاطبان بیش تری را نیز جذب خواهد کرد؛ به عنوان مثال می­‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • یکی از امکانات سایت چاپ و انتشارات قرار دادن محصولات دیجیتالی مانند کتاب های الکترونیک می­‌باشد که علاقه‌مندان بسیاری در فضای مجازی دارد.
  • بسیاری از کاربران اینترنت تمایل به خواندن فایل های پی دی اف (PDF) کتاب ها دارند که امکان قرار دادن این فایل ها و خرید آنلاین آن ها در طراحی سایت چاپ و انتشارات می‌­تواند در نظر گرفته شود.
  • قرار دادن فایل های صوتی کتاب ها یکی دیگر از امکاناتی است که با گنجاندن در طراحی سایت چاپ و انتشارات قطعا رضایت کاربران بسیاری را جذب خواهد کرد.
  • برخی صفحاتی که می توانند در طراحی سایت انتشارات وجود داشته باشند:

     

    ۱- فروش آنلاین فایل الکترونیکی کتابها
    ۲- فروش آنلاین نسخه چاپی کتابها
    ۳- پرمخاطب ترین کتابهای چاپ شده جهان
    ۴- بیوگرافی نویسندگان بزرگ جهان
    ۵- معرفی کتابهای در دست چاپ
    ۶- تبلیغ کتابها و آخرین اخبار مربوط به کتابها و نمایشگاه های کتاب
    ۷- انتشار قسمتی از فایل الکترونیکی کتابها جهت تبلیغات و بازاریابی
    ۸- خرید و پرداخت آنلاین
    ۹- دعوت به همکاری از مولفین و مترجمین
  • شرکت نشر نام یک طراحی الگوی وب رایگان برای یک شرکت انتشاراتی کتاب است. اگر در جستجوی یک طراحی وب حرفه‌ای و حرفه‌ای هستید که استفاده از آن آسان است، شرکت ناشر کسی است که با آن همراه خواهد شد. ظاهر زیبا و مدرن این الگو تمام محتوای شما را به طرز شگفت‌انگیز نمایش خواهد داد. حتی با رفتن به طرح پیش‌فرض، شما یک محصول نهایی با کیفیت بالا را تضمین می‌کنید. با این حال، نامگذاری آن با توجه به مقررات شرکت چاپ و نشر شما نیز یک گزینه است.
  • https://colorlib.com/wp/template/publishing-company/

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان های وب دیزاین و آدرس highwebdesign.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 51
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 34
:: بازدید هفته : 39
:: بازدید ماه : 402
:: بازدید سال : 575
:: بازدید کلی : 785