طراحی سایت تبلیغات و نیازمندی ها
معرفی بهترین شرکت های طراحی سایت ایران
طراحی سایت تبلیغات و نیازمندی ها
پنج شنبه 1 آبان 1399 ساعت 22:7 | بازدید : 21 | نویسنده : amirali | ( نظرات )

طیکی از رایج ترین وب سایت هایی که در دنیای وب وجود دارد طراحی سایت تبلیغاتی و نیازمندی ها است. اولین شرط موفقیت در این نوع وب سایت ها داشتن تعداد زیادی از بازدیدکنندگان می باشد. اولین وب سایت تبلیغاتی را می توانیم وب سایت ایستگاه در نظر بگیریم. سایت نیاز روز، دیوار یا شیپور نیز جزو سایت های نیازمندی محسوب می شوند.

اما امروزه با پیشرفت تلنولوژی و بالا رفتن اهمیت طراحی سایت تبلیغاتی و نیازمندیها ، این وب سایت ها با به کارگیری روش های نوین و ابزارهای جدید ظاهری مدرن و زیبا به خود گرفته اند و در نتیجه هم برای آگهی دهنده و هم برای بیننده سایت از جذابیت بیشتری برخوردار می باشد. وب سایت های جدید نظیر دیوار و شیپور را می توان به عنوان تحولی در طراحی سایت تبلیغاتی و نیازمندی ها قلمداد کرد، اینگونه سایت ها با گرافیک بسیار ساده و سهولت استفاده در ایجاد آگهی توانسته اند بازدیدکنندگان بی شماری را جذب خود کرده و نام خود را به عنوان معروف ترین وب سایت تبلیغاتی و نیازمندی گسترش دهند.

طراحی سایت تبلیغات و نیازمندی ها

تبلیغات به عنوان یکی از ارکان اصلی فرآیند بازاریابی و فروش، مرحله‌ای اساسی در معرفی محصولات و خدمات هر سازمان است. به علاوه ثبت نیازمندی‌ها و آگهی‌های مشاغل مختلف زمینه ساز طراحی سایت تبلیغات و نیازمندی‌ها در فضای دیجیتال امروز شده است.

داشتن بالاترین بازدهی طراحی سایت تبلیغات و نیازمندی ها منوط به آمار بازدید بالا است که لازمه آن قرار گرفتن در نتایج نخست موتورهای جستجوی گوگل می‌باشد. طراحی گرافیکی خاص، سئوی مناسب و بهره گیری از بازاریابی اینترنتی نیز از دیگر عواملی است که می تواند نتایج رضایت بخشی را برای سایت شما به ارمغان آورد.

هدف از داشتن سایت نیازمندی

هدف غایی یک سایت آگهی و نیازمندی کسب درآمد از آن می باشد. با نظر به اینکه دامنه فعالیت این وب سایت ها گسترده است و همه مشاغل و صنایع به تبلیغات هدفمند نیاز دارند، درآمدزایی حتی با وجود رُقبای زیاد در زمینه سایت های آگهی و نیازمندی، امکانپذیر است. اما کسب درآمد بیشتر از اینگونه سایت ها، منوط به طراحی اصولی و استاندارد و بهینه سازی سایت و بروز رسانی دایمی آن می باشد.

چگونگی فعالیت در طراحی وب سایت نیازمندیها

حتما تاکنون به وب سایت معروف دیوار سر زده اید. شما آگهی هایی برای فروش ویلا تا فروش یک جامدادی را می‌توانید در این سایت ببینید. هم چنین آگهی هایی برای جذب پرستار، هم خانه و... هم در این سایت نشان داده می‌شود. 

شما به عنوان کسی که مدیر یک مجموعه است و برای ساخت سایت نیازمندیها اقدام کرده است باید بدانید که اساس کار چنین وب سایتی چگونه است.


حتما دیده اید که بسیاری مشاغل ابتدا با سود کمتر شروع می‌کنند و به مرور بر قیمت ها اضافه می‌شود. البته قیمت ها نباید از قیمت واقعی بازار بیشتر شود بلکه ابتدا شما باید با قیمتی پایین تر از قیمت مرسوم کار کنید. حال این شیوه در طراحی سایت نیازمندیها و تبلیغات چگونه پیاده می‌شود؟ شما می‌توانید ابتدا با درج آگهی ها به صورت رایگان شروع کنید تا وب سایت تان به وضعیت خوبی از نظر تعداد بازدیدکننده برسد. این کاری است که همه وب سایت های معروف تبلیغات و نیازمندیها انجام می‌دهند.
پس از این که سایت به وضعیت خوبی رسید می‌توانید برای برخی آگهی ها هزینه تعیین کنید و بقیه باز هم به صورت رایگان درج شود. یادتان باشد که داشتن خدمات رایگان در کنار خدمات غیر رایگان همیشه به جلب مشتری می‌انجامد.

به عنوان مثال شما می‌توانید برای آگهی هایی که از سوی شرکت ها و موسسات است، هزینه تعیین کنید و در مورد آگهی های افراد، این کار را به صورت رایگان انجام دهید. دلیل این پیشنهاد را با یک مثال واضح توضیح می‌دهیم. خانم خانه داری را در نظر بگیرید که سرویس قابلمه استفاده نشده ای را می‌خواهد از طریق آگهی در سایت شما بفروشد. این خانم را مقایسه کنید با خانمی که به عنوان مدیر یک موسسه دنبال پیدا کردن یک دست مبلمان اداری برای موسسه اش می‌باشد و می‌خواهد از طریق آگهی در سایت شما، این کار را انجام دهد. فکر می‌کنید کدام یک از این دو توانایی بیشتری برای پرداخت هزینه آگهی دارند؟ مطمئنا خانم مثال دوم، توانایی بیشتری دارد. در صورتی که برای آگهی خانم خانه دار، هزینه آن هم هزینه زیاد تعیین کنید ممکن است از درج آگهی منصرف شود اما این احتمال برای خانم مدیر کمتر است.

 

در سال‌های اخیر, تبلیغات یک منبع درآمد عمده برای بسیاری از وب سایت‌ها شده‌است. خیلی وقت پیش, تبلیغات آنلاین اغلب با نارضایتی از ملاقات کنندگان مواجه می‌شد و تبلیغ کنندگان در مورد ارزش یا اثربخشی آن‌ها مطمئن نبودند. امروزه, اکثر بازدیدکنندگان انتظار تبلیغات در وب سایت‌های تجاری را دارند و تبلیغ کنندگان پتانسیل موقعیت‌های مختلف تبلیغاتی را شناسایی کرده‌اند. آگهی‌ها مدت هاست که بخشی از نشریات چاپی هستند, مانند مجلات و روزنامه‌ها, و اکنون آن‌ها نقشی مشابه در مجلات و نشریات آنلاین دارند.

منبع

https://www.smashingmagazine.com/2008/12/online-advertising-and-its-impact-on-web-design/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان های وب دیزاین و آدرس highwebdesign.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 51
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 27
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 27
:: بازدید ماه : 390
:: بازدید سال : 563
:: بازدید کلی : 773