ضرورت طراحی سایت آتلیه برای عکاسان چیست؟
معرفی بهترین شرکت های طراحی سایت ایران
ضرورت طراحی سایت آتلیه برای عکاسان چیست؟
شنبه 10 آبان 1399 ساعت 19:24 | بازدید : 30 | نویسنده : amirali | ( نظرات )

همان‌طوری که می‌دانید هر کسب و کاری بسته به خدماتی که ارائه می‌دهند می‌توانند وب سایت داشته باشند ، در اینجا می‌خواهیم در مورد طراحی سایت عکاسی صحبت کنیم
ظاهر یک وب سایت باید چشم نواز باشد ، مخصوصاً برای اصنافی که وب سایتشان نشانگر سلیقه و ماهیت کارشان است. برای مثال طراحی وب سایت رستوران و طراحی سایت مدرسه کاملاً متفاوت است ، هم از نظر ظاهر و هم از نظر ماژول‌ها و کارایی سایت .
آتلیه‌های عکاسی می‌توانند با دسته بندی کارهایی که تا کنون انجام داده‌اند ، یک کاتالوگ حرفه‌ای تهیه کنند ، از میکس و مونتاژها گرفته تا عکس‌ها (البته انتشار تصاویر و ویدئوها باید با اجازه شخص صورت بگیرد)
امروزه بیشتر افراد از طریق موتورهای جستجو  دنبال عکاسی‌ها  و آتلیه‌ها می‌گردند.می‌خواهند از طریق وب سایت نمونه کارها را ببینند ، از همان‌جا وقت ملاقات تعیین کنند
شما می‌توانید علاوه بر داشتن یک گالری کامل از نمونه کارهای خود بخش‌های اختصاصی دیگر به وب سایتتان اضافه کنید حتی می‌تواند بخش مقالات وب سایت را راه اندازی کنید تا کاربران بیشتری با شما آشنا شوند
نمونه دیگری از امکاناتی که می‌توانید به مشتریانتان ارائه کنید ، ثبت سفارش‌ها است تا مشتریان از طریق اینترنت بتوانید کارهای خود را پیگیری کنند و از روند کارشان مطلع شوند
این‌ها همه خلاصه‌ای از چند ایده برای طراحی سایت آتلیه عکاسی شما بود  در ادامه ، شما را با برخی از ماژول‌های عکاسی آشنا می‌کنیم

طراحی سایت آتلیه

طراحی سایت آتلیه برای هنرمندانی که به ثبت زیبای لحظات می پردازند هنر ویژه ایست. امروزه در جوامع بشری عکس و فیلم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. آتلیه های فیلم برداری و عکاسی موفق در رشته های مختلفی مانند عکاسی صنعتی، عکاسی مجالس، عکاسی کودکان، عکاسی نوزادان و آتلیه های مدلینگ از کسب و کار مناسبی برخوردار است.
با رشد روزافزون تقاضا و رشد هر روزه آتلیه ها نیاز به معرفی صحیح تر برای انتخاب آتلیه خود نمایی بیشتر می کند و اعتقاد ما براین است که طراحی سایت آتلیه مهمترین نقش را برای ارتباط دائمی و روزافزون مخاطب با ارائه کننده این دست خدمات را دارد.

ضرورت طراحی سایت آتلیه برای عکاسان چیست؟

لزوم طراحی سایت آتلیه و طراحی سایت عکاسی ازآنجا بوده که از دیرباز انسان همیشه علاقه‌مند بوده تا سکانس‌های جذاب و به خاطر ماندنی را برای علاقه‌مندان آن حوزه به یادگار بگذارد. به همین دلیل همیشه در پی راهکاری جهت اجرای عالی‌تر این کار بوده است تا جایی که دنیای امروز با اختراع دوربین های پیشرفته و با فناوری بالا این امر میسر شده است.

از مشخصات فنی طراحی سایت آتلیه عکاسی در گوهران می توان به موارد زیر اشاره کرد :

    طراحی قالب اختصاصی و حرفه ای برای سایت های آتلیه عکاسی مطابق با زمینه کاری و سلیقه شما
    طراحی گرافیک سایت طبق نظر و سلیقه شما
    طراحی به صورت کاملا داینامیک (امکان مدیریت کامل و به روز نمودن محتوا سایت آتلیه عکاسی توسط مدیریت سایت )
    طراحی و کدنویسی به صورت استانداردهای روز جهانی
    رعایت اصول سئو در طراحی سایت آتلیه در جهت افزایش رتبه در گوگل و افزایش بازدید سایت
    طراحی سایت به صورت کاملا واکنشگرا ( Responsive) جهت نمایش استاندارد در موبایل و تبلت

جهت مشاهده ی منبع اینجا کلیک کنید.

عبور از محدودیت‌ها با طراحی سایت آتلیه عکاسی

در دنیای کنونی که با پیشرفت تکنولوژی و گسترده شدن دنیای ارتباطات، استفاده از فضای مجازی و برنامه های تلفن همراه، اکثر زمان زندگی انسان ها برای انجام امور زندگی شان در این فضا می‌­گذرد و افراد مختلف نیازهای حقیقی گوناگون خود و حتی مکان های حقیقی مورد نظرشان را نیز در این فضای مجازی جستجو می­‌کنند، بهره‌مندی از امکانات طراحی سایت عکاسی و طراحی سایت آتلیه عکاسی هوشمندانه ترین انتخاب برای یک عکاس حرفه‌ای خواهد بود؛ چراکه دیگر زمان محدود شدن کارها و عکاسی کردن در یک فضای بسته و محدود تمام شده است و وقتی که می‌‌شود با داشتن یک سایت عکاسی و آتلیه عکاسی، بدون داشتن محدودیت مکانی، از تمامی نقاط کشور و یا حتی از سراسر جهان، مشتریان بسیار زیادی را از طریق طراحی وب سایت آتلیه عکاسی به سمت آتلیه جذب نمود، بسنده کردن به داشتن یک تعداد محدود مشتریان خاص در یک محدوده‌ی بسته‌ی جغرافیایی مانند یک محله به هیچ عنوان برخاسته از یک فکر امروزی و اقتصادی نخواهد بود، و به طور قطع با زمانه پیش نرفتن و از امکانات و تکنولوژی موجود استفاده نکردن، به کسب و کار آسیب خواهد رساند.

چه شما یک عکاس آماتور و یا یک عکاس حرفه‌ای هستید، باید یک وب سایت کار عکاسی حرفه‌ای ایجاد کنید که کار و پروفایل شما را نشان می‌دهد. پورتفولیوی آنلاین شما کلید به دست آوردن مشتریان جدید و رشد کسب‌وکار شما است. با وب سایت‌های پورتفولیوی عکاسی که در حال تبدیل شدن به یک رسانه پیش‌فرض برای ارائه اثرتان به جهان هستند، شما باید the و don ایجاد یک پورتفولیو را درک کنید. ما قبلاً یک راهنمای جامع درباره نحوه ایجاد یک وب سایت پورتفولیو داشتیم.

https://www.pixpa.com/blog/photography-portfolio-websites


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان های وب دیزاین و آدرس highwebdesign.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 51
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 11
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 11
:: بازدید ماه : 374
:: بازدید سال : 547
:: بازدید کلی : 757