چگونه مصرف ویدیو در سال ۲۰۲۰ تغییر میکند [تحقیقات جدید]
در سال ۲۰۲۰، ویدیو برای مصرف کنندگان مهمتر از قبل است.
هر روز، ما برنامههای مورد علاقه خود را پخش میکنیم، فیلمهای explainer را در یوتیوب تماشا میکنیم تا چیز جدیدی را یاد بگیریم، یا از رویدادهایی پیروی کنیم، سوال & و مصاحبهها از طریق ویدئوی زنده.
تعجبی ندارد که محبوبیت این ویدیو در حال حاضر به دلیل بخشی از نسل هزار و اندی مصرف کنندگان Z است. این گروههای سنی بیشتر به اینترنت متصل هستند تا گروههای سنی قدیمیتر، و ترجیح میدهند که چیزهای جدید را از ویدیوهای برخط یاد بگیرند.
در این نقطه، بازاریابان میدانند که آنها باید از ویدئو در استراتژی بازاریابی خود استفاده کنند. با توجه به گزارش برنامه بازاریابی HubSpot's ۲۰۲۰، ویدیو رقبای سنگینوزن مانند ایمیل، بلاگ نویسی و infographics را به عنوان رایجترین نوع محتوای بازاریابی مورد استفاده قرار میدهد.
علاقه به ویدئو، شگفتآور و یا جدید است. در طول قرن گذشته ما شاهد حرکت ویدئویی از تلویزیون سیاه و سفید به گوشیهای هوشمند و تبلت بودهایم. همان طور که مصرف کنندگان مشاهده کردهاند که این محتوا در نوک انگشتان ما بیشتر در دسترس قرار میگیرد، برندها چندین روش جدید برای اجرای ویدئو در بازاریابی خود کشف کردهاند.
حالا، به جای تکیهبر یک آگهی تجاری در طول سریالهای کوتاه مورد علاقه ما برای یادگیری در مورد یک محصول، ما با فیلمهای بازاریابی در تمام رسانههای اجتماعی، برنامههای جاری سازی و صفحات نتیجه جستجو اشباع شدهایم.
فیلمهای ویدئویی به هر جایی میروند، اما همیشه در حال گسترش، تغییر و تحول برای متناسب کردن نیازهای مشتریان جدید و سکوهای جدید است.
همانطور که این محتوا همچنان با هر نسل جدید تکامل مییابد، بازاریابان باید به تحقیق در مورد علایق، سرگرمیها و رفتارها ادامه دهند.
در این پست وبلاگ، من شش روش مورد حمایت تحقیق را برجسته میکنم - که عادات مصرف ویدیو در حال تغییر هستند و چگونه بازاریابان میتوانند به طور استراتژیک واکنش نشان دهند.
حالا دانلود کنید: گزارش وضعیت بازاریابی [نسخه ۲۰۲۰]
چگونه مصرف ویدیو در سال ۲۰۲۰ تغییر میکند
۱. مصرف کنندگان شروع به اتکا به فیلمهای بازاریابی از برندها میکنند.
در گذشته، مصرف کنندگان از وب سایت دیدن میکنند، به مرور آنلاین، آگهیهای بازرگانی نگاه میکنند، و شاید برخی از ویدئوهای یوتیوب را جستجو کنند تا در مورد یک محصول یاد بگیرند. در حال حاضر، با استفاده از ویدیو در هر شبکه بزرگ رسانههای اجتماعی، آنها یاد میگیرند که به شدت به این نوع محتوا در فاز تحقیقات خود اتکا کنند.
در حالی که برندها engagement بیشتری نسبت به همیشه از بازاریابی ویدیویی دارند، مصرف کنندگان به طور فزایندهای انتظار دارند که این نوع محتوا را از برندها ببینند. حتی در سال ۲۰۱۸، ۸۷ درصد از مصرف کنندگان گفتند که میخواهند ویدیو بیشتری از برندها در سال آینده ببینند.
در سال ۲۰۲۰، it is محتمل است که انتظار برندها برای تهیه فیلمهای بازاریابی حتی قویتر هم شدهاست. هر روز، مصرف کنندگان از demos محصول، بازبینیهای تصویری، و unboxings برای یادگیری محصولات قبل از خرید آنها استفاده میکنند.
افزایش انتظارات محتوای ویدئو برای شما به عنوان یک بازاریاب چه معنایی دارد؟ خوب، اگر یک چشمانداز به یک محصول یا خدمات در حوزه کاری شما علاقمند است، به دنبال مرور و یا آموزشهای ویدیویی باشد، و can't هر گونه ارتباطی با پیشنهاد emblem's شما پیدا کند، آنها ممکن است محصولی از برند دیگری بخرند.
چرا؟ ویدئوها این فرصت را به مشتریان میدهند تا ببینند چگونه یک محصول یا سرویس در زندگی واقعی کار میکند، قبل از خرید آیتم، هیچ گونه عیب و ایراد پیدا نمیکند، و مزایایی را که ممکن است در مورد توصیف متن یاد بگیرند، شناسایی میکنند. هم چنین ممکن است به نظر برسد که این محتوا از یک عکس بسیار ویرایش شده محصول، قابلاعتمادتر است، که میتواند اعتماد client's را به یک برند یا پیشکش ارتقا دهد.
نیمی از ژنرال z و نسل هزاره جدید " نمیدانند چطور بدون ویدئو زندگی میکنند. "
به بعضی ها, این خیلی از شوک نیست. هر نسل جدید بیش از گذشته ویدئوی آنلاین را تماشا کردهاست. با این حال, زمانی که به افراد زیر سن ۱۸ سالگی میرسد, فیلمها تاثیر بیشتری بر زندگی روزمره دارند. در نظرسنجی " یوتیوب ", ۷۷ % از مردم در هر دو نسل گفتند که نمیتوانند بدون حضور در زندگی روزمره زندگی کنند.
گذشته از استفاده از ویدیو برای سرگرمی, هم نسل هزاره جدید و هم ژنرال زی ترجیح میدهند فیلمهای ویدئویی را برای اهداف جمعآوری اطلاعات تماشا کنند. حتی زمانی که یادگیری در مورد یک برند یا محصول جدید فرا میرسد, این گروههای سنی ترجیح میدهند فیلمهای ویدئویی, توده نمایشی محصول یا سایر ویدیوهای بازاریابی را به سادگی در مورد یک شرکت آنلاین بخوانند.
با نزدیک شدن نسل هزاره جدید و به دست آوردن قدرت خرید کامل, شانس خوبی وجود دارد که این دو گروه سنی به زودی بخش عمدهای از مخاطبین خود را به زودی دریافت کنند.
در این مرحله, بازاریابها با هدف جذب این دو نسل باید آزمون استراتژیهای تصویری را در وب سایتهای ارتباط جمعی یا وب سایتهای خود بررسی کنند. در حالی که این گروههای سنی ممکن است به طور منظم برای مقاصد سرگرمی استفاده کنند, این احتمال وجود دارد که آنها از آن برای یادگیری بیشتر در مورد محصولات یا برندهای ارزش سرمایهگذاری استفاده کنند. اگر یک توصیه یا برنامه آموزشی عالی برای محصولی که به آن علاقهمند هستند وجود دارد, آنها ممکن است آن را پیدا کنند, آن را تماشا کنند, و از آن راضی باشند تا تایید کنند که این خرید برای آنها مناسب است.
مصرف کنندگان ویدیویی میخواهند از زندگی روزمره استراحت کنند یا فرار کنند.
در گذشته, شاید نسلهای مسنتر سریال تلویزیونی مورد علاقه خود را برگردانده یا به سینما رفتهاند تا از استرسهای زندگی روزمره فرار کنند. با اینکه این سکوها به عنوان مشتریان جوانتر در بازار ویدئو تغییر یافتهاند, نیاز غریزی به استراحت و یا سرگرم کردن محتوا وجود ندارد.
زمانی که از شرکت کنندگان خواسته شد دلایلی را رتبهبندی کنند که چرا مصرف کنندگان محتوای ویدئو را تماشا میکنند, شرکت کنندگان در نظرسنجی گفتند که آنها در درجه اول فیلمها را برای " استراحت و بیداری " تماشا میکنند. " علاوه بر این, چهارمین دلیل رایج که مردم ویدئوها تماشا میکنند این است که محتوای آن را میخنداند. علاوه بر این, افراد ذکر شده, " باعث میشود که من دنیا را در اطراف خود فراموش کنم, " به عنوان هفتمین دلیل برای تماشای ویدئوها.
به عنوان یک بازاریاب، شما تمام زمان و پول خود را صرف ایجاد محتوای غیر منطقی میکنید که بینندگان خود را آرام کرده و یا به آنها میخندند. اما، میتوانید به خاطر داشته باشید که بسیاری از بینندگان هنوز به دنبال تفریح و یا جذب مطالب شما هستند.
حتی زمانی که یک ویدیو بازاریابی اطلاعرسانی ایجاد میکنید میتوانید آزمایش با داستانهای خندهدار و یا افزودن سایر کیفیات سرگرمکننده را در نظر بگیرید. علاقهمند به افزودن عناصر سرگرمکننده به ویدئوی بازاریابی بعدی تان؟ از برندهای اصلی الهام میگیرید که به طور موثر از طنز در بازاریابی خود استفاده میکنند.
۴. مصرف کنندگان میخواهند بیشتر در مورد موقعیت و سوداهای خود یاد بگیرند.
به غیر از جستجوی for، بینندگان یوتیوب برای دیدن محتوا انگیزه میگیرند که چیزهای جدید را به آنها یاد میدهد، به خصوص زمانی که با علایق، علایق، سرگرمیها و یا دلایل اجتماعی مرتبط هستند. در حالی که دومین دلیل معمول برای تماشای یک ویدیو این بود که، "به من چیز جدیدی یاد میدهد، " مردم همچنین گفتند که آنها را اولویتبندی میکنند که به آنها اجازه میدهد تا "عمیقتر" در علایق خود کاوش کنند و یا "مربوط به احساسات خود" شوند.
احتمال این است که محصول شما مربوط به علایق someone's، سرگرمیها، احساسات و یا حرفه شما باشد. این نوع فردی است که شما میخواهید تماشا کنید و از ویدیوهای خود لذت ببرید.
ایجاد شخصیت خریدار و مخاطب هدف در این نوع از فرد به شما کمک میکند تا موضوعات ویدئویی را شناسایی کنید که آنها ارزش آن را خواهند داشت، از آنها سود ببرید، و نام تجاری تان را برای انتشار به یاد بیاورید.
۵. اگر ویدئوی شما شبیه به یک بودجه بزرگ باشد، مصرف کنندگان به دقت مراقب هستند.
there is یک تصور غلط رایج مبنی بر اینکه فیلمهای بازاریابی نیاز به یکی کردن بزرگترین ستارههای هالیوودی دارند و باید در یک استودیوی با قیمت بالا عکس بگیرند. در سال ۲۰۲۰، همانطور که بازاریابان به طور فزایندهای در حال تولید ویدیو از راه دور هستند، این اسطوره قطعاً اثبات شدهاست.
اما، اگر نیروی کار بازاریابی ویدیویی در حال تکامل شما را متقاعد کند که ویدئوهای کم بودجه هنوز هم میتوانند موثر باشند، از چیزی که یوتیوب در نظرسنجی خود کشف کردهاست، استفاده کنید:
هنگامی که از مصرف کنندگان خواسته میشود به دلایل بالا رتبه بالای فیلم را رتبهبندی کنند، به طرز شگفت آوری "کیفیت تولید بالا" را تماشا کردند، و "بازیگران مشهور" به پایین لیست نزدیک شدند.
به دلایلی که مصرف کنندگان انتخاب میکنند تا یک ویدیو را تماشا کنند
گذشته از رتبهبندی ویژگیهای تصویری با بودجه بالا به عنوان حداقل دلایل برای تماشای ویدئوها, نسل هزاره جدید و ژنرال z با گروههای سنی قدیمیتر تفاوت دارند که در آن آنها بیشتر محتوای تولید شده توسط کاربر را نسبت به ویدیوهای ساختهشده حرفهای میپذیرند. این میتواند نشان دهد که برندها میتوانند از محتوای ایجاد شده توسط مشتریان یا طرفداران خود در هنگام ایجاد ویدئو بازاریابی استفاده کنند:
در این مرحله روشهای زیادی برای تولید یک ویدئوی ارزانقیمت با کیفیت جامد از هر خانه یا فضای کاری وجود دارد. و در حالی که هنوز زمان و پول برای راهاندازی این محتوا صرف خواهد شد, فیلمهای بازاریابی موثر در هر جایی میتوانند سطح آگاهی از برند شما را افزایش دهند.
نسلهای جوانتر در حال تماشای محتوای طولانیتر هستند.
متوسط عضو z یک دامنه توجه آنلاین به مدت هشت ثانیه دارد. این چهار ثانیه کمتر از نسل هزاره جدید است. اما اگرچه محدوده مورد توجه ژنرال z برای موجسواری در اینترنت ممکن است کاملاً کوتاه باشد, ویدیوهای فرم بلند که توجه آنها را جلب کنند - - و آن را حفظ کنند.
پذیرش محتوای بلند مدت با هر نسل جدید جدید نیست. براساس مطالعه یوتیوب, نسل هزاره نیز فیلمهای طولانیتر را بیشتر از پیشینیان خود تماشا میکردند.
به عنوان یک بازاریاب باید توجه هر نسل جدیدی را در ذهن داشته باشید.
ویدئو شما فقط چند ثانیه وقت دارد تا توجه یک ساله یا ژنرال z را جلب کند چون آنها بیهدف از طریق یک خوراک رسانههای اجتماعی حرکت میکنند. با این حال, اگر ویدئو شما بینندگان را فوراً ثبت کند و سپس به ارائه اطلاعات سرگرمکننده, با ارزش و یا جالب بپردازد, این گروههای سنی ممکن است همه چیز را تماشا کنند - حتی اگر در طرف دیگر باشد.
قبل از اینکه یک ویدئو بازاریابی آنلاین ایجاد کنید, آن را از دید مصرفکننده تا حدودی مشغول تماشا کنید. سپس, از خودتان بپرسید: آیا این ویدئو بینندگان را به سرعت وارد عمل میکند و توجه آنها را حفظ میکند? " اگر نگران باشید که قسمتهای ویدئو کسلکننده به نظر میرسند, ممکن است بخواهید آن را کوتاه کنید. اما اگر تیم شما فکر میکند که تمام مدت سرگرمکننده یا آموزنده است, میتوانید با انتشار ویدیوی فرم طولانیتر و یادگیری از نتایج آن تجربه کنید.
ناوبری در ویدئو
با هر نسل جدید, جهان ویدیو به تکامل ادامه خواهد داد.
با این حال, در این مرحله, چشمانداز ویدیو به نفع بازاریابهای تغییر میکند. مصرف کنندگان نه تنها ترجیح میدهند برند را از طریق محتوای تصویری بیاموزند, بلکه از آن به عنوان ابزار ضروری در مرحله جمعآوری اطلاعات سفر خریدار خود استفاده میکنند.
علاوه بر این, اکثریت قریب به اتفاق مشتریان ویدئویی برای یادگیری چیزی جدید در مورد علاقه یا سرگرمی تلاش میکنند, به جای استفاده از ویدیو برای سرگرم کردن خود. این به این معنی است که بازاریابها میتوانند فیلمهای آموزشی را در استراتژی خود مهار کنند و محتوای مصرف کنندگان را ارائه کنند که به جایگاه خود مربوط میشود, در حالی که بازاریابی یک برند یا محصول را نیز بازاریابی میکنند.
در واقع, شما به یک بودجه ویدئویی با قیمت بالا برای موفقیت به عنوان یک بازاریاب نیاز ندارید. شما فقط باید محتوای آن را ایجاد کنید که درگیر, آموزش و سرگرمی مخاطبین خود باشد.
برای یادگیری بیشتر در مورد چگونگی ایجاد یک ویدئو بازاریابی برنده - حتی در یک بودجه - - این را بررسی کنید. برای نکات تبلیغاتی تاکتیکی, راهنمای نهایی بازاریابی ویدیویی را بررسی کنید.